witam,
od kilku miesęcy staram się poradzic jakoś z tym problemem..Chodzi mianowicie o stosunek moich rodziców do mojego chłopaka i mnie samej.On jest rozwiedziony i ma córkę, z którą się widzi bardzo rzadko.Ja mam 22 lata, studiuję, mieszkam z rodzicami i raczej nigdy im nie mówiłam im o pragnieniach mojej duszy, marzeniach. U nas w zasadzie nie prowadzi się rodzinnych dyskusji. Tata pracuje, zarabia a reszta tzn mama, brat i ja mają się go słuchac.Mogę nawet zaryzykowac opinię, iż jest apodyktyczny i autorytarny.Boję się ojca..nawet tego,że mógłby użyc wobec mnie przemocy fizycznej. Mamę kocham i nawet jeśli ma odmienne zdanie staram się ją zrozumiec, gdyz miała ciężkie życie, nie tylko tu w domu. Tak wyglądaja nasze relacje wewnątrz, natomiast dla sąsiadów, znajomych gramy rodzinę na tzw poziomie, dobrze usytuowaną, szanującą się.
Od ponad 3miesiecy jestem z moim chłopakiem.Na poczatku były to niewinne spotkania, które przerodziły się w piękne uczucie.On nic nie ukrywał, opowiedział mi o swojej przeszłości, rozwodzie...Zaakceptowałam to, wiadomo miałam watpliowaści..ale ja go kocham i on mnie.Jest nam cudownie razem. Po miesiącu naszych spotkań rodzice zaprosili go na niedzielny obiad. Nic jeszcze wtedy o nim nie wiedzieli...Nie szukałabym tu pomocy, gdyby nie pojawił się problem. Ich wrażenie po spotkaniu z nim było nawet pozytywne.. sama nie wiem, nie bylo nim zachwyceni, ale też nie mówili nic przeciw...2 dni po tym spotkaniu zwierzyłam się mamie i poprosiłam o dyskrecję.Powiedziłam jej o rozwodzie, córce ...Powiedziała,ze jest po mojej stronie i to go nie skreśla jako człowieka.
Niestety...........